«БРСМ-Нафта» — торгова марка мережі автозаправних комплексів під управлінням керівної компанії — ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». Розвивається з 1992 року. Станом на 2024 рік мережа налічує 216 АЗК.
За даними ДФСУ, «Стейт Оіл» (попередня керівна компанія) за підсумками 2016 року посіла 8-ме місце серед найбільш платників податків у сфері торгівлі і 74-ту позицію в загальнодержавному рейтингу.
Мережа автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» входить в трійку найбільших імпортерів зрідженого автомобільного газу в Україну.
Датою заснування компанії вважається 7 лютого 1992 року, коли Андрій Біба почав продавати пальне, на АЗС в Києві.7 січня 1995 року розпочала діяльність АЗС, в селі Таценки (Обухівська міськрада, під Києвом).
Того ж року було зареєстровану торгову марку «БРСМ-Нафта». Тривалий час компанія орендувала автозаправні станції.
У 2010 році при автозаправних комплексах починають відкриватися мінімаркети з продажу супутніх товарів та продуктів швидкого споживання.
У 2012 році компанія вивела на ринок України бензин з додаванням біоетанолу.
У 2014—2017 роках відбуваються епізодичні обшуки та блокування роботи десятків АЗС працівниками МВС та велися провадження щодо ухиляння від сплати податків.
21 листопада 2014 року були спроби рейдерського захоплення мережі БРСМ з боку інвестиційного фонду FreezeOil Fund.
Станом на жовтень 2017 року мережа налічує 188 АЗС, в усіх регіонах України (окрім тимчасово окупованих територій), при 162 з них функціонують магазини роздрібної торгівлі продуктами та товарами широкого вжитку.
У лютому 2020 року «БРСМ-Нафта» відкрила власну мережу супермаркетів при АЗС під торговою маркою «Good market». Це перші в Україні магазини даного формату при автозаправних комплексах, в яких представлено повний асортимент товарів повсякденного вжитку, що задовольняє основні потреби покупця.
26 жовтня 2020 року за даними «Консалтингової групи А-95» національна мережа АЗК «БРСМ-НАФТА» увійшла до трійки найбільших українських імпортерів бензинів. Обсяг білоруського імпортованого ресурсу у мережу становить 8,9 тис. тонн, що на 30 % більше, ніж у 2019 році.
19 листопада 2020 року Національна мережа АЗК «БРСМ-Нафта» і футбольний клуб «Шахтар» оголосили про глобальне партнерство.
1 вересня 2020 року бренд заявляє про комплексні стратегічні зміни у своїй діяльності, що полягають у трансформації формату автозаправних комплексів та в максимально швидкому обслуговуванні клієнтів. Було представлено нову стратегію «TURBOTA PRO людей та авто». АЗК «БРСМ-НАФТА» позиціонують себе не як заправка із супермаркетом та кафе, а як супермаркет та кафе із заправкою.
13 лютого 2021 року мережа АЗК «БРСМ-НАФТА» виступила титульним партнером міжнародних боксерських змагань у Києві. Міжнародні рейтингові і титульні поєдинки відбулися за участю боксерів з України, Туреччини, Албанії, Ізраїлю та інших країн.
У жовтні 2021 року мережу БРСМ-Нафта нагороджено премією HR-бренд Україна 2021.
У 2023 році компанія БРСМ-Нафта продемонструвала значний ріст у своїй діяльності. Одним з ключових досягнень було збільшення обсягів продажів EcoBlue, реагенту для нейтралізації вихлопних газів для дизельних двигунів.
Компанія успішно встановила нові модулі у сучасному дизайні для продажу EcoBlue на всіх своїх АЗК, пропонуючи продукт у різних об'ємах. Ця ініціатива призвела до виробництва 4,4 млн літрів EcoBlue у 2023 році.
15.01.2024