Один з колишніх власників дорожньо-будівельної компанії «Ростдорбуд» Олександр Рацкевич розповів, що рішення про продаж підприємства назрівало протягом тривалого часу. Каталізатором розставання з «Ростдорбудом» для Рацкевича і його старшого партнера Олександра Жукова виступили два фактори - невелика питома вага активу у бізнес-групі «Інтерфінанс», а також перманентні чорні кампанії у ЗМІ. Про це Олександр Рацкевич розповів в інтерв'ю сайту «Обозреватель».
Новими власниками «Ростдорбуду» стали його топ-менеджери Юрій Шумахер і Євген Коновалов. Вони виявилися єдиними, які були готові придбати підприємство. Відсутність попиту на досить великого гравця у сфері дорожнього будівництва продиктована малою ліквідністю активу. Така специфіка компанії, чий прибуток залежить від перемоги у тендерах.
- Зрозуміло, завжди є крайня нижня планка оцінки такого бізнесу - оцінка ринкової вартості обладнання, заводів і техніки, які належать компанії, за мінусом зовнішніх боргів - така собі ліквідаційна ціна, - заявив журналісту Олександр Рацкевич.
Головною причиною продажу «Ростдорбуду», за словами Рацкевич, стала малозначущість активу у портфелі групи компаній «Інтерфінанс» - 3% від вартості фонду. Чорний піар проти «Ростдорбуду» своєю чергою лише послужив «додатковим мотиватором вийти з бізнесу». Постійні скандали з активом Жукова-Рацкевича в Україні позначалися на їх репутації, що створювало певні перешкоди для іншого бізнесу.
- Швидше за все, багато негативних публікацій насправді спрямовані проти Труханова, користуючись нав'язаною людям легендою про нерозривний зв'язок мера Одеси з «Ростдорбудом», - резюмував Рацкевич. - Ми-то самі у собі впевнені й знаємо, що ті дані, які фігурують у матеріалах розслідування, нібито вказують на зв'язок «Ростдорбуду» з Трухановим, м'яко кажучи, не відповідають дійсності, а іноді й просто безглузді.