Нещодавно харківський завод "Електротяжмаш" провів переговори з керівництвом "Укрзалізниці" про постачання електрообладнання для залізничного транспорту. У разі підписання цей контракт стане суттєвим доважком до більш ніж 3-мільярдного (у гривнях) портфелю замовлень харківського підприємства - провідного машинобудівного заводу України.
Сьогодні на "Електроважмаші" налаштовані більш ніж оптимістично.
Наші референції і сертифікати говорять самі за себе, - розповів в інтерв'ю УНН в. о. директора харківського підприємства Дмитро Костюк.
"Думаю, що модернізація рухомого складу "Укрзалізниці", в якій, я впевнений, наш завод візьме участь - це просто питання часу. Тим паче, що ми вже постачали обладнання для міського електротранспорту в Луцьк, Одесу та Львів. Зараз плануємо виходити на залізничні ринки Куби і Індії, а також виробляти тягове обладнання для БелАЗ. Водночас треба реалістично визнати, що підприємству, яке постачає свою продукцію і освоює ринки в Індії, Таджикистані, Узбекистані та Бангладеш, поки що не вдається закріпитися на ринках Європи", - зазначив він.
"Що стосується ринку ЄС, то поки що ми не бачимо для себе перспектив у тому обсязі, який необхідний підприємству для нормального існування. По-перше, через принципово інші вимоги до сертифікації, по-друге, у нас немає можливості здійснювати проектне фінансування. Ринок ЄС - це низькомаржинальний ринок. Ми не можемо конкурувати з проектного фінансування, наприклад, з компанією Siemens або будь-якою іншою компанією подібного масштабу. Для нас це недосяжно, оскільки на сьогодні підприємство знаходиться в 100% -й державній власності.
Так чи інакше, головне для нас сьогодні і завтра - ефективно працювати, щоб не просто вижити, а позначити довгострокову перспективу розвитку підприємства. Я хочу забезпечити співробітників гідними умовами праці та рівнем заробітної плати, яку і зараз виплачують без затримок", - говорить в. о. директора "Електроважмашу" Дмитро Костюк.