«Цього року ми зосередили свою увагу на українських спікерах і актуальних питаннях для українського бізнесу. Наш ринок електронної комерції зробив величезний ривок уперед і вже зараз очевидно, що e-commerce - це не тільки інтернет-магазини. Будь-яка роздрібна торгівля вже не має сенсу без технологій, які до цього традиційно використовувалися тільки в e-commerce», - заявила Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert.
Більш ніж 80 спікерів, 9 насичених інформаційних блоків, прем'єри новинок, майстер-класи, масштабна виставка, презентації, прогнози і реальні кейси від лідерів e-commerce привернули увагу багатьох ентузіастів галузі.
Зокрема, В'ячеслав Клімов, співзасновник «Нова пошта», кажучи про світ майбутнього, заявив, що штучний інтелект завойовує світ. «У 2017 році інвестиції в цю галузь зростуть на 300%. Обсяг глобального ринку робототехніки в 2025 році становитиме 87 млрд доларів. Ринок штучного інтелекту в 2016 році становив 1,4 млрд $. У 2025 році обсяг цього ринку становитиме 59 млрд $. Штучний інтелект - це той бекграунд, на який у майбутньому будуть нанизуватися решта технологій», - спрогнозував він.
На Конгресі також була представлена унікальна в своєму роді соціальна бізнес-мережа – 25h8. Це бізнес-промоушн платформа, яка об'єднала інструменти для торгівлі, комунікацій, електронного документообігу та соціальну мережу. «Система 25h8 - це місце, де бізнес і соціальне життя об'єднуються. Тут бізнес знайде для себе безліч ефективних інструментів, як, наприклад, Smart-заявка і Конструктор торгів», - зазначив ідеолог проекту Микола Сіньковський.
Компанія Meest Express презентувала інноваційний продукт Meest Tochka - мережу пунктів видачі відправлень у зручних для кожного інтернет-покупця місцях. «Доставка повинна бути швидкою. Tochka повинна бути там, де зручно покупцеві, а не продавцю. Meest Tochka для покупців: ідентифікація в смартфоні, видача замовлення протягом однієї хвилини», - наголосив генеральний директор компанії Володимир Ковальчук.
Ігор Смілянський, в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта», під час відкритого інтерв'ю розповів про зміни в держкомпанії, її переваги і плани на майбутнє. «Я почав свою роботу не з офісу, а з останньої милі: відділень і терміналів», - заявив він і зазначив, що тепер 94% кореспонденції по Києву доставляються наступного дня, а за останні три місяці «Укрпошта» купила більше автомобілів, ніж за останні п'ять років.
У рамках заходу пройшла панельна дискусія «Інвестиційний клімат в e-commerce», в якій взяли участь Андрій Колодюк (AVentures Capital), Дмитро Зарахович (UAPAY), Василе Тофан (Horizon Capital) і Андрій Стецевич (Ощадбанк), а також модератор Юлія Порошенко, Mckinsey & Co.
Під час дискусії експерти озвучили такі думки:
- Світовий тренд - ризикованість інвестицій у ринок e-commerce.
- Хто продає продукт за кордон, проблем з інвестуванням не мають. Якщо клієнтом сервісу є тільки держава, інтересу інвесторів чекати не варто.
- Інвестиції потрібні, коли відчуваєш, що не вистачає власних коштів для зростання і масштабування.
- Найбільші гравці ринку e-commerce України можуть бути куплені глобальними гравцями ринку.
- Україна практично не потрапляє в зону уваги зарубіжних інвесторів. Зараз можна говорити в основному про інвестування всередині країни.
Масштабна виставка в рамках E-CONGRESS 2017 об'єднала більш ніж 20 компаній, які обслуговують ринок електронної торгівлі. Свої оновлені рішення презентували: «Документ.Онлайн», «Держзакупівлі.Онлайн», UAPAY, Meest China, FONDY, Fulfillment від ZAMMLER, «Бітрікс24», «Укрпошта», Delivery Group, Helsi, UTEC Logistics, Binotel, «Хорошоп», UniSender, FRED & FRESH, «СушіЯ», Studydive, «Нова Пошта» та інші.
- Генеральний партнер: 25h8.com
- Генеральний логістичний партнер: Нова пошта
- Партнери: Документ.Онлайн, Держзакупівлі.Онлайн, Укрпошта, Meest Express
- Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»
- Генеральний радіо-партнер: Радіо «Голос Столиці»
- FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine
Інформаційні і медіа-партнери: FINANCE.UA, Мінфін, Укрінформ, ChannelForIT, Ділова столиця, 44.ua, Liga.net, Logist.FM, «Обозреватель», Ukrainian Retail Association, Prnews.io, РИА «Марко Пак», СУП, ePochta, «Власний рахунок», Retailers.ua, YUDJES GROUP, SendExpert, offshoreview.eu, UADN.NET, PRICE.UA, MIND, StarLight Digital Sales, LB.ua, ZNAJ.UA, PolitekА, ФУЕТЕ, «Успішні люди», ADMIXER, Асоціація українського бізнесу в Польщі, Plerdy, E-EXPORT SCHOOL, PROMODO, Fintech Cluster, Smart people club, Seomarket, EBA, ACC, NETPEAK, CREATIVE QUARTER, tachcard, УСПП.
Довідка про організатора
Ukrainian E-commerce Expert — комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.