Голова Ощадбанку Андрій Пишний запевняє, що кібератака не завдала значної шкоди основним системам банку.
"У вівторок у результаті глобальної безпрецедентної кібератаки Ощадбанк активував протоколи безпеки і захисту інформації. Це змусило нас обмежити доступ до функціоналу низки сервісів, змінити режим роботи мережі відділень і вибачитися перед клієнтами за незручності. Власне, з цього моменту і почався відлік 48 годин, упродовж яких ми захищали банк, відбиваючи наймасштабнішу та найбільш руйнівну кібератаку в історії країни. З подібною ситуацією ми зіткнулися вперше і вистояли. Вистояли і захистили клієнтські дані та кошти, всі основні системи", - написав він у фейсбуці.
Пишний зазначив, що Ощадбанк забезпечив функціональність карткового бізнесу.
"Ні на хвилину не припиняли обслуговування платіжних карт, продовжували обслуговувати розрахунки в торговельній мережі партнерів Ощаду! Інтернет і Мобільний банкінг Ощадний 24/7 працювали впродовж усього часу. ОщадPAY також. Уже у вівторок увечері запрацював прийом безконтактних платежів у київському метро. Не припиняв роботу контакт-центр банку", - повідомив він.
Зараз банк працює над відновленням роботи банкоматів. Три чверті з них уже працюють у нормальному режимі.
Нагадаємо, Ощадбанк був найбільшим українським банком, які постраждали від атаки вірусу-здирника 27 червня. Найбільший банк України ПриватБанк атаки уникнув.