У рамках співпраці належна компанії горілка Medoff буде ексклюзивно представлена в меню всіх ресторанів мережі в категорії "українська горілка". Так само Medoff буде основою для фірмових алкогольних коктейлів, а логотип торгової марки буде нанесено на чарки, карафки, форму барменів і офіціантів.
"Medoff і "Козирну карту" об'єднує прагнення до найвищої якості. Ця мережа ресторанів, як і наш бренд, добре зарекомендувала себе за багато років. Я впевнений, що співпраця буде продуктивною для обох сторін", - сказав директор з маркетингу компанії Eastern Beverage Trading Сергій Колесніченко.
Сім'я ресторанів "Козирна карта" складається з 69 закладів, із яких 28 ресторанів - у Києві, 32 - по Україні та 9 ресторанів - у Нью-Йорку. Власниками дисконтних "Козирних карт" є більш ніж 1 100 000 людей по всій Україні.
Горілка ТМ Medoff належить українській компанія "Істерн Беверидж Трейдинг". Згідно з останніми даними роздрібного аудиту Retail Tracking Research International (RTRI), ТМ Medoff входить у п'ятірку найбільших виробників горілки в Україні. Бренд експортують у більш ніж 30 країн Європи, Азії та СНД.