ГоловнаЕкономікаБізнес

Renault подав заявку на бренд "Москвич"

Французи можуть відродити радянську торгову марку.

Renault подав заявку на бренд "Москвич"
Фото: wikimedia.org

Французька автомобільна корпорація Renault подала заявку на реєстрацію товарного знака "Москвич" і його емблеми. Про це повідомило інформагентство "Москва".

"Заявляється словесне позначення "Москвич" і Moskvich, художнє позначення, що становить оригінальну фігуру у вигляді замкнутої вигнутої лінії і є композицією з оригінальних фігур", - йдеться в заявці на реєстрацію. Компанія реєструє бренд у всіх можливих варіантах написання за всю історію автомобільної марки "Москвич".

Заявником на бренд є ТОВ "Рено Россия".

Московський автомобільний завод імені Ленінського комсомолу, який узявся за випуск малолітражних автомобілів "Москвич", створено в 1945 році. Завод "Москвич" припинив роботу 2001 року, а через два роки почалася процедура банкрутства підприємства. 2006 року "Москвич" визнали банкрутом. Однією з емблем АЗЛК 2012 року заволодів концерн Volkswagen, проте він так і не вивів бренд на ринок.

Аналітик "ВТБ-Капитал" Володимир Беспалов у коментарі "Известиям" висловив припущення, що "Москвич" або стане бюджетним брендом для автомобілів типу Logan, Duster і Sandero (у Європі вони, наприклад, продаються не як Renault, а як Dacia), або Renault хоче відродити бренд, надихнувшись досвідом співпраці Nissan і "АвтоВАЗу", плодом якого став Datsun.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram