Парламентські вибори в Україні в передвиборний тиждень цікавили українців менше, ніж футбол і кіно.
Як пише AIN.ua, про це свідчить те, що пошуковий запит "Вибори-2012" не увійшов навіть до першої п'ятірки найшвидше зростаючих запитів у Google минулого тижня (22-28 жовтня).
Матчі "Шахтаря" з "Челсі", "Порту" з "Динамо" і "Дніпра" з "Наполі" цікавили українців набагато більше. Крім того, окремий інтерес викликав у інтернет-користувачів турецький серіал про Роксолану.
Майже так само, як виборами, українці цікавилися переведенням годинників на зимовий час.
Повністю рейтинг найшвидше зростаючих запитів виглядає так:
1. "Шахтар" - "Челсі"
2. "Порту" - "Динамо"
3. "Дніпро" - "Наполі"
4. Величне століття Роксолана
5. Рarom tv
6. Вибори-2012
7. Переведення часу Україна
8. "Багаті теж плачуть"
9. "Щоденники вампіра-4"
10. "Майстер шеф-2"
Швидкозростаючі запити - це запити, частота яких зростає швидше за інших щодо попередніх періодів часу.