Антимонопольний комітет України рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам і основним торговельним мережам утриматися від економічно необґрунтованих цін на курячі яйця.
Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
Рекомендації надані підприємствам-виробникам, які входять до групи "Авангард", "Овостар Юніон" та "Інтер-Запоріжжя", які є основними учасниками ринку курячих яєць, а також - підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", ЗАТ "Фоззі груп", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна" і ТОВ "АТБ - маркет".
Відомство зазначає, що протягом серпня-вересня оптово-відпускні ціни на яйця курячі зросли майже на 22%.
Аналіз економічної ситуації на ринку яєць в серпні показав відсутність об'єктивних економічних причин для цього, вказує комітет.
Про результати розгляду рекомендацій компанії повинні повідомити комітету в місячний термін.
Регіональні відділення комітету повинні надати аналогічні рекомендації виробникам і торговельним мережам, котрі ввійшли в список вищезазначених суб'єктів господарювання.