Україна 2011 року посіла перше місце за динамікою зростання ринку інтернет-реклами в Центральній і Східній Європі (з урахуванням Росії).
Про це свідчать результати дослідження компанії Gemius, яке вона провела разом з IAB Europe.
Темп зростання українського ринку становив понад 59%. Однак лідером за його обсягом залишається Росія - понад 1 млрд євро. За нею йдуть Польща та Туреччина. Обсяг українського ринку торік становив
близько 42 млн євро.
Усього ж у регіоні частка он-лайну в рекламних бюджетах зросла з 7% 2010 року до 9% 2011-го.
Загальна он-лайн-аудиторія регіону (станом на грудень 2011 року) становила 144 млн осіб. При цьому, значна її частка припадає на Росію, Туреччину, Україну та Польщу (38%). Україна за обсягом он-лайн-аудиторії розташувалася на четвертому місці в регіоні. При цьому в Україні та Білорусі - найвищі темпи зростання такої аудиторії (близько 20% в рік).
Нагадаємо, за оцінками команії Cortex, прибутки від реклами в газетах України скоротилися на 17,2%, до 600 млн грн 2011 року, в журналах - зросли на 9,9% до 830 млн грн, а в інтернеті зросли відразу на 39% до 285 млн грн.