Найпопулярнішими категоріями купівлі через Інтернет в Україні є одяг і аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Крім того, стрімко зростає частка он-лайн-купівлі авіаквитків і бронювання готелів.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією TNS Infratest на замовлення Google і присвяченого особливостям поведінки інтернет-користувачів. Воно показало, що на сьогодні офф-лайн-покупки як і раніше домінують над покупками он-лайн, але частка останніх продовжує зростати. Водночас в Україні як і раніше існує тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар он-лайн, але купівлю здійснює офф-лайн.
Також дослідження показало, що український користувач, проводячи час в інтернеті, найчастіше перевіряє свій аккаунт в соціальних мережах, спілкується в он-лайн-чатах і месенджерах, а також завантажує розважальний контент (відео, фільми, музика та тощо).
Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2012 року з методології он-лайн-опитування, цільова група - український користувач Інтернету старше за 14 років, вибірка - 2748 респондентів.
Нагадаємо, що минулого року українці витратили в Інтернет-магазинах майже 2 млрд євро.