НАК "Нафтогаз України" має намір створити мережу брендованих автозаправок, на яких продаватиме паливо спільного з Азовською нафтовою компанією виробництва, пише "Коммерсантъ-Украина".
За словами радника голови правління "Нафтогазу" Фелікса Луньова, до кінця року до неї увійдуть до 250 власних і джоберських (франчайзингових) заправок. Згодом мережу розширять до 300 АЗС.
У "Нафтогазі" планують продавати до 1,1 млн тонн палива (зараз - близько 600 тис. тонн виробництва Шебелинського НПЗ) щорічно. За оцінками експертів, це дозволить зайняти 5% роздрібного ринку нафтопродуктів. Продукція Азовської нафтової компанії з'явилася на ринку нещодавно, її продають під брендом Innovative. Це паливо випускають на збудованому 2011 року НПЗ у Маріуполі потужністю 500 тис. т палива на рік.
Воно відповідає стандартам "Євро-4" і "Євро-5" і є продуктом газоконденсату і легкої казахської нафти з використанням значної кількості біоетанолу, метанолу й інших добавок. Саме тому паливо визнано Держкомітетом з питань енергоефективності альтернативним.