Короткометражки успішно йдуть на великому екрані тільки в одній країні світу - це Україна.
Про це заявив Денис Іванов, продюсер "Артхаус Трафіку", під час круглого столу "Чи можливий вихід українського кіно з інформаційного гетто?".
За його словами, в кінотеатрах короткометражки в принципі не йдуть ніде, крім країн Східної Європи. Цьому перешкоджає те, що у Франції, наприклад, стоять обмеження на надходження фільмів із якістю відео в кінотеатри. Однак у Польщі, Україні, Росії та Бразилії короткий метр іде дуже вдало.
"Короткометражне кіно - це вже гетто. Воно почувається добре у Франції, де основний споживач - телеканали і глядачі. Є невеликі канали в Австралії, Канаді та країнах Європи, але ринок дуже-дуже маленький", - зазначив він.
"Україна - лідер короткометражного прокату у світі. Цим можна пишатися. Але це не все, що потрібно, щоб вийти або хоча б розширити це гетто".
"Коли ми починаємо говорити про дистрибуцію короткого метра, то він навіть на великих платформах збирає невелику кількість - 10-15 тисяч - глядачів. Коротке кіно не масове, треба розуміти, для кого воно робиться", - підкреслив Іванов.