
Влітку претендент на крісло народного обранця у райцентрі Деражня встановив дитячий майданчик, який принагідно “нафарширували” відповідною символікою для візуального закарбуванння у пам’яті виборців. Так, на лавках для сидіння написали гасло з тим же міфічним деревцем: “Ми разом побудували дитячий майданчик”. Наступний інформаційний стенд на дитмайданчику вносив пояснення: його мецената звати Віктор Бондар, який не поруч, а разом. Картину доповнювало все те ж плодове деревце.
Під час зустрічей з виборцями бренд деревця постійно супроводжував кандидата у нардепи. Це чітко проілюстрував сам Віктор Бондар на своїй сторінці у “Фейсбуці”, виступаючи перед велелюдною публікою.

Також символ родючості використовувався в друкованій продукції від Бондаря – у шапці газети “Розвиток Поділля+”.
Значний асоціативний ряд, застосований мажоритарником упродовж передвиборного періоду, сьогодні мав би стати холодним душем для голів виборців. Наскільки спрацювала подібна політична технологія, буде невдовзі відомо. З іншого боку, залишається відкритою моральна площина – на скільки правильно або коректно не нав’язливо залазити у підсвідомість електорату, коли останній ще визначається, кого підтримувати.