Група вчених із Прінстонського і Північно-Східного університетів США опублікувала дослідження, згідно з яким компанія Facebook передавала рекламодавцям телефонні номери користувачів, навіть якщо ця інформація була прихована.
Про це повідомляє SecurityLab з посиланням на текст дослідження.
Експертам вдалося завантажити кілька сотень мобільних номерів користувачів. Як з'ясувалося, соціальна мережа використовує інформацію, щоб відображати таргетовану рекламу.
За словами фахівця Алана Міслава, хоча він ніколи не вказував свій номер телефону в профілі, соціальна мережа все одно відображала відповідну рекламу. Як з'ясували експерти, Facebook використовувала для таргетингу реклами номери, які користувачі вказували для двофакторної аутентифікації.
У відповідь на публікацію дослідження представники Facebook заявили, що соцмережа "використовує всю надану інформацію, а користувач може видалити її в будь-який час".
Нагадаємо, навесні 2018 року стало відомо, що Facebook передав персональні дані десятків мільйонів користувачів компанії Cambridge Analytica, яка використовувала цю інформацію в інтересах передвиборного штабу Дональда Трампа.
Після цього компанія докладно перерахувала всі відомості про користувачів і пристрої, які вона збирає і відстежує.