Компанія Facebook спільно з Buzzfeed, ATTN, Group Nine Media, Vox Media й іншими розробниками розважального і новинного контенту запустить онлайн-шоу для свого майбутнього відеосервісу.
Про це повідомляє агентство Рейтер з посиланням на анонімні джерела, знайомі із ситуацією.
Для нового типу контенту оберуть дві форми: довгу і коротку. Короткі шоу розраховані на тривалість до 10 хвилин, вони будуть складатися з епізодів, а довгі йтимуть близько півгодини за сценарієм.
За інформацією джерел, Facebook не матиме прав на короткі шоу.
Так соціальна мережа намагається залучити більше рекламодавців, зробивши Facebook конкурентом YouTube, Snapchat і традиційних телеканалів, пише Reuters. Творцям довгих шоу будуть платити близько $250 тис. за відео, автори коротких передач можуть розраховувати на гонорар від $10 тис. до $35 тис. і 55% доходу від реклами.
У прес-службі Facebook відмовилися від коментарів агентству.
У грудні Facebook заявив про намір придбати ліцензію на оригінальний контент для свого відеосервісу, нагадує Рейтер.
Зараз на Facebook працює функція онлайн-трансляцій. Протягом декількох останніх місяців сервіс тестує трансляції в прямому ефірі зі спортивних змагань. Нещодавно Facebook підписав контракт з Головною лігою бейсболу на трансляцію 20 матчів цього сезону.
Нагадаємо, що наприкінці квітня Facebook заявив про плани боротися з "інформаційними операціями".