Начальник залізничної станції на півдні Італії, де відбулося зіткнення двох потягів, зізнався, що скерував вагони на одноколійний шлях за кілька хвилин до їх зіткнення з іншим поїздом.
Про це інформує ВВС.
"Я дозволив складу проїхати, я дав цей сигнал", - повідомив журналістів начальник станції міста Андрія Віто Піккаррета.
Піккаррета і начальник станції міста Корато відсторонені від роботи на час розслідування. Кримінальну справу порушено за статтею про ненавмисне вбивство.
Місцеві прокурори також вивчають систему безпеки на одноколійному шляху і питання про те, чому там не було побудовано двоколійної залізниці.
"Розслідується не тільки версія людської помилки, ми повинні розглянути всі можливі причини", - заявив прокурор Франческо Джаннелла.
Залізниця на північ від портового міста Барі оснащена старою системою телефонного оповіщення, встановленою ще в 1960-х роках. Як стверджує уряд, така ж застаріла система функціонує на приблизно 600 кілометрах залізниці в різних регіонах Італії.
Один зі слідчих розповів, що проблема не в одноколійці, а в системі контролю за рухом поїздів, яка в усіх інших місцях автоматизована. В регіоні Барі інтенсивність залізничного сполучення зросла, але рух тут як і раніше регулюють вручну начальники залізничних станцій і машиністи.
Як з'ясувалося, того дня деякі поїзди вибилися з графіка, і тому в момент зіткнення в районі трагедії виявилися відразу три склади.
Унаслідок лобового зіткнення двох потягів, що сталося у вівторок між містами Андрія і Корато, загинули 23 особи і 52 отримали поранення. Аварія поїздів близько Андрії стала найбільшою катастрофою на залізниці в Італії з 2009 року, коли потяг зі скрапленим газом зійшов із рейок в Віареджо, забравши життя більш ніж 30 місцевих жителів.