Президент Венесуели Ніколас Мадуро на тлі ослаблення економіки запустив план під назвою "Операція "Різдво", у рамках якого наказав знизити ціни на іграшки, одяг і побутову техніку для жителів країни.
Як повідомляє агентство Рейтер, план Мадуро спрямовано на підвищення його рейтингу, який, згідно з останніми опитуваннями, впав у вересні на 30%.
Глава урядового агентства регулювання цін Андрес Мендес на початку листопада дещо раніше, ніж зазвичай, запустив сезон святкових покупок і наказав, щоб підприємства стримували зростання цін на найбільш затребувані товари і не робили націнку більш ніж на 30%.
Окрім зниження цін у магазинах Венесуели, почався продаж армією субсидованих продуктів харчування та електроніки.
Читайте: Мадуро звинуватив США у руйнуванні планети
Раніше Мадуро вже використовував подібну стратегію для підвищення власного рейтингу. Венесуельський лідер і його уряд звинувачують опозицію і бізнес-лідерів у веденні "економічної війни" з метою штучно підвищити споживчі ціни і створити дефіцит продукції.
За останніми даними, інфляція у Венесуелі перевищує 60%, у магазинах дефіцит товарів, бракує іноземної валюти для закупівель за кордоном. Крім того, у серпні Мадуро заявив про можливе підвищення цін на бензин. Зараз водій у Венесуелі може заправити повний бак менш ніж за один американський долар.