Невелика шотландська пивоварна компанія Brew Dog запустила антиолімпійську рекламну кампанію. Слоган компанії - Never Mind the Anabolics ("Забудь про анаболіки").
У рамках кампанії пивовари запустили лімітовану серію елю з такою назвою, вона з'явиться у продажу 28 серпня. На упаковці пива, крім слогана, зображено золоту медаль і написано "для прісного покоління". Пиво містить низку компонентів, які офіційно заборонено для вживання олімпійськими спортсменами, зокрема стероїди, креатин, гінкго, горіхи коли, гуарану та інші.
Представники Brew Dog таким чином висловлюють своє критичне ставлення до організаторів Олімпіади, які зробили спонсорами спортивних змагань фаст-фуд компанії, і вважають, що подібний крок може підірвати довіру споживачів до олімпійських спонсорам.
Крім випуску пива, в рамках кампанії Brew Dog проведе захід Brewdolympics (що можна перекласти приблизно, як "пивоварна олімпіада"). Як повідомляє The Drum, учасники заходу зможуть узяти участь у таких змаганнях, як "катання бочок", "швидкісна таксидермія" або "найбожевільніша сукня".
Відкриття Олімпіади-2012 у Лондоні відбудеться 27 липня. В останній тиждень перед її початком антиолімпійську рекламну кампанію запустила також британська мережа винних магазинів Oddbins. Вона запропонувала 30-відсоткову знижку покупцям, які пред'являть низку товарів - від штанів до ключів від автомобіля - що належать конкурентам офіційних спонсорів Олімпіади.