Користувачі хочуть виглядати більш фотогенічними, коли спілкуються в соцмережах і відеочатах. Використання Facebook і сервісів відеочатів, таких як Skype і FaceTime, почасти стало причиною зростання популярності пластичних операцій в останнє десятиліття, кажуть лікарі.
Користувачі хочуть виглядати більш фотогенічними, коли спілкуються в соцмережах і відеочатах. Заради того, щоб справити враження на своїх віртуальних співрозмовників, вони готові піти навіть на пластичну операцію.
Такі клієнти зазвичай замовляють мінімально інвазивні процедури з підтяжки обличчя. "Люди приходять і кажуть: "Я бачив себе в дзеркало, але я цього не помічав, поки не побачив себе в Facebook або в моєму iPhone або iPad", - говорить пластичний хірург з Нью-Йорка Адам Шаффнер. - Коли ви дивитеся в дзеркало, ви бачите дзеркальне відображення себе. Але коли ви бачите себе в соціальних медіа, ви бачите себе так, як світ бачить вас".
Звернення до пластичних хірургів, мотивовані соціальними медіа, набули такого великого поширення, що один лікар з Вірджинії навіть почав пропонувати процедуру під назвою "Підтяжка обличчя FaceTime", яка дозволяє клієнтам виглядати привабливішими під час чату в FaceTime.
Активні користувачі соцмереж частіше страждають від низької самооцінки і депресії, вважають учені. Люди, які активно користуються соцмережею, схильні вважати, що інші мають більш щасливе і цікаве життя, ніж вони самі, і що світ в цілому несправедливий.
Навпаки, люди, які менше сидять на Facebook і більше спілкуються в реальності, відчувають себе щасливішими, ніж активні користувачі соцмережі.