Колишній керівник "Рено" Флавіо Бріаторе, який тісно спілкується з дворазовим чемпіоном світу Фернандо Алонсо, пояснив, чому іспанський гонщик покинув "Феррарі" і перейшов у "Макларен".
"Ще у 2013 році Алонсо досяг домовленостей з керівництвом. Він зустрівся з президентом "Феррарі" Лукою ді Монтеземоло, який дав згоду на відхід Фернандо з команди, якщо болід зразка 2014 року виявиться неконкурентоспроможним. Алонсо втомився від постійних промов про те, що наступна машина буде гідною.
До рішення піти привели дві причини. З одного боку, Алонсо відчув, що дії, які вживаються щодо посилення технічного штабу стайні, недостатні. "Феррарі" мала роздобути кращих фахівців, а не середніх! З іншого боку, виник розлад у питанні щодо двигунів. "Феррарі" не скористалася правом вето і не запобігла революції в області моторів. У боліда зразка 2013 року і так були проблеми з аеродинамікою, а силова установка стала другою невідомою змінною, яка зашкодила розвитку машини.
Розставання стало неминучим під час зимових тестів, коли стало зрозуміло, що перевага "Мерседеса" незаперечна. Позбавлення "Феррарі" Стефано Доменікалі і Луки ді Монтеземоло ніяк не пов'язано з рішенням Алонсо. Перехід в "Мерседес" він серйозно не обговорював, а ось "Хонда" зробила пропозицію, від якої не можна було відмовитися, адже японська команда вкладає в проект програми в "Формулі-1" дуже великі гроші", - цитує Бріаторе Gazzetta dello Sport.
Зазначимо, що у "Феррарі" на місце Алонсо запросили чотириразового чемпіона світу Себастьяна Феттеля, який за схожими мотивами покинув "Ред Булл".