Столичний Національний комплекс "Експоцентр Україна" в рамках масштабного ребрендингу повертає колишню назву "ВДНГ".
Про це повідомили генеральний директор НК Максим Бахматов і директор з розвитку Макс Яковер, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"Ми хочемо повернути назву, яку люди люблять і знають, яка їм звично. Ми не хочемо її розшифровувати, ми хочемо її наповнити новим змістом", - розповів Павло Клубнікін, креативний директор Banda Agency, яка розробляє концепцію нового бренда.
Назва юридичної особи залишиться колишньою - Національний комплекс "Експоцентр Україна".
"Юридична особа не змінюється. Це нормальна маркетингова практика, коли в однієї юридичної особи є багато брендів", - додав Клубнікін.
За словами Яковера, за результатами діяльності у 2015 році "Експоцентр Україна" вийшов на прибутковий рівень (чистий прибуток склав 965 тис. грн) після збиткової роботи протягом останніх 10 років (2014 року чистий збиток склав 1,679 тис. грн).
Крім того, Яковер опублікував дані про збільшення обігу НК на 79%, або 14,6 млн грн за період з червня 2015-го по травень 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2014-2015 рр. - до 33 млн грн.
"Ми будуємо не просто парк чи виставковий центр, ми будуємо новий інноваційно-культурний центр... Коли ми рік тому сюди прийшли, то побачили, що це місце перестало бути актуальним. Тому одна з головних задач - зробити це місце актуальним для міста, для країни і, в ідеалі, для Східної Європи на найближчі 30-40 років. Тобто це величезний проект, який розвивається десятиліттями", - зазначив генеральний директор НК Бахматов.
Нагадаємо, ВДНГ був відкритий радянською владою 1958 року в Голосіївському лісі на південному заході Києва. "Експоцентр" займає 286,3 га київської території, на ній розташовано 180 будинків і споруд, 20 з яких мають статус історико-культурних пам'яток. Щорічно тут проходять більш ніж 80 міжнародних і спеціалізованих виставок, переважно за підтримки уряду.
З 25 червня на ВДНГ почав працювати громадський басейн просто неба.