Компанія Philip Morris активно просуває продукти з так званим "зниженим ризиком". Про це йдеться у статті The Economist.
"Найбільшу ставку зробили на продукт під назвою iQOS. На відміну від електронних сигарет, які містять нікотин, але не тютюн, ідея продукту iQOS полягає в тому, щоб нагрівати тютюн, не спалюючи його при цьому", - пояснює автор матеріалу.
"Вдихання аерозолю, отриманого від цього процесу, схоже на досвід використання звичних всім сигарет, але без такої великої кількості шкідливих для здоров'я речовин", - йдеться у матеріалі.
Головний виконавчий директор Philip Morris Андре Каланцопулос заявив про намір компанії переконувати всіх дорослих людей, які хочуть далі палити, перейти на цей продукт якомога раніше.
Аналітики банку Wells Fargo вважають, що цей продукт може здійснити переворот у тютюновій промисловості, і до 2025 року його продаж в Америці виросте до третини всього сигаретного ринку.