"Укрзалізниця" готує пасажирські потяги до зими, особливу увагу приділяючи швидкісним "Українським експресам". При цьому корейські фахівці Hyundai Rotem запевняють, що поїзди розраховані на українську зиму і спокійно витримають роботу за низьких температур.
Про це в інтерв'ю журналістів повідомив керівник проекту компанії Hyundai Rotem Джей Кхо Лі.
За його словами, комфорт пасажирів забезпечуватиме автоматична система - спеціальні датчики контролюють температуру в салоні, а автоматична система, залежно від температури ззовні, регулює режим опалення.
"Двері вхідні та міжвагонні та вікна поїздів Hyundai повністю герметичні, і потрапляння снігу чи дощу всередину вагона або в тамбур неможливе. Ті місця, куди може потрапити сніг, додатково захищено кришками і щитами. Уже зараз, коли кондиціонери не працюють, усі вхідні отвори труб закрито втулками, щоб туди нічого не потрапило, - розповів керівник проекту компанії Hyundai Rotem. - Але для профілактики обмерзання струмоприймачів, труб систем водопостачання, опалення та кондиціонування корейські інженери розробляють додаткову систему їх обігріву".
Зараз в Україні працюють дев'ять інженерів компанії Hyundai Rotem. З настанням морозів корейські фахівці обіцяють відновити практику супроводу кожного рейсу "Українських експресів", щоб особисто контролювати поведінку машини в умовах низьких температур.
Усього до роботи взимку "Укрзалізниця" готує 4 239 вагонів пасажирських поїздів далекого сполучення, з яких понад 3 053 - на комбінованому опаленні, 1 186 - на вугільному.
"Кожен вагон проходить необхідний ремонт, його миють, фарбують, утеплюють, проводять ревізію стану опалювальних систем, санвузлів. Закуповується вугілля для опалення пасажирських вагонів - на сьогодні його запас перевищує двомісячну потребу і становить близько 18 тис. тонн", - повідомляє відомство.
Окрім того, велику увагу залізничники приділяють приміським потягам. Холодної пори року пасажирів обслуговуватимуть 1 311 електропоїздів і 210 дизель-потягів. Приміські поїзди ретельно перевіряють, ремонтують, доводять до належного санітарно-гігієнічного стану.
"Укрзалізниця" нагадує, що норми зимового температурного режиму в пасажирських поїздах далекого сполучення становлять від 18 до 22 º С, у приміських - від 11 до 13 º С. Якщо температура нижча від цих показників, то пасажир має право звернутися до бригадира поїзда з проханням перевести його в інший вагон, надати додаткову ковдру або зігріти чаєм.