«Індиго TV» або «Індиго» — закритий загальноукраїнський телеканал, що входив до медіаконгломерату «Медіа Група Україна», мав ліцензію на супутникове та цифрове ефірне мовлення в мультиплексі MX-5.
Створений 2014 року, прийшовши на заміну телеканалу «Кіноточка», відповідні зміни до ліцензії ТОВ «Телерадіокомпанія „Україна“» (юридична особа каналу) внесла Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 15 жовтня 2014 року.
20 жовтня 2014 канал «Кіноточка» провела ребрендинг, змінивши назву на «Індиго TV». Телеканал змінив концепцію в науково-просвітницьку з фільмопоказом.
Сітка мовлення складалася з програм та серіалів зарубіжного виробництва, а також програм, що раніше виходили на телеканалах «Україна» і «НЛО TV».
2 червня 2020 року почав мовлення у стандарті високої чіткості (HD).
У зв'язку з російським вторгненням в Україну з 24 лютого до 17 квітня 2022 року та з 12 до 21 липня 2022 року телеканал цілодобово транслював інформаційний марафон «Єдині новини» з власним логотипом а з 28 лютого 2022 року — з логотипом спорідненого каналу «Україна 24». В етері відсутня реклама.
З 18 квітня до 11 липня 2022 року телеканал відновив самостійне мовлення, змінивши програмну сітку. З етеру прибрано російські програми.
11 липня 2022 року кінцевий власник медіахолдингу Рінат Ахметов оголосив про припинення діяльності телеканалів та друкованих ЗМІ «Медіа Групи Україна» та вихід материнської компанії «SCM» з медіабізнесу, обґрунтувавши це прийняттям «закону про деолігархізацію». Усі ліцензії, якими володіли телеканали, будуть передані у власність держави. Пізніше в медіагрупі прояснили, що державі передані тільки ліцензії, які видавала НацРада з питань телебачення та радіомовлення, а активи телеканалів будуть розпродані. Наступного дня, 12 липня, всі телеканали медіагрупи припинили самостійне мовлення і розпочали трансляцію телемарафону «Єдині новини».
22 липня 2022 року телеканал припинив своє мовлення.
2021 року частка «Індиго TV» склала 0,5 % з рейтингом 0,06 % (дані Індустріального телевізійного комітету, аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 20-е місце серед українських каналів).