«НЛО TV» — закритий український молодіжний розважальний телеканал. Цільова аудиторія — люди віком 14-35 років. Покриття каналу становило 80 % території України.
Телеканал входив до складу медіаконгломерату «Медіа Група Україна», акціонером якої була компанія «Систем кепітал менеджмент».
Про появу телеканалу стало відомо ще у 2011 році, коли йшло приймання заявок на вільні місця у цифровій етерній цифрі (DVB-T2). Кандидатами на цифрові місця від «Медіа Групи Україна» були канали «Україна», «Кіноточка» (нині «Індиго TV»), «НЛО-ТБ», «Новини» та «Спорт» (останні два канали не з'явилися).
Телеканал розпочав мовлення 7 лютого 2012 року в етерній цифрі T2, у третьому мультиплексі. Мовлення здійснюється також у мережах кабельних провайдерів цифрового й аналогового телебачення.
15 грудня 2012 року змінив назву з «НЛО-ТБ» на «НЛО TV» і оновив дизайн.
З 15 лютого 2016 року НЛО TV почав транслювати мультсеріал «Південний парк» з українським та оригінальним (англійським) озвученням. Під час показу мультсеріалу, телеканал був доступний одночасно з українською та англійською звуковими доріжками. З 13 листопада цього ж року телеканал почав трансляцію нових сезонів з українським дубляжем мультсеріалів «Сім'янин» — 11-15 сезони, та «Сімпсони» — 26-28 сезони.
З 2016 року НЛО TV почав транслювати футбольні матчі Ліги Чемпіонів УЄФА. Першим матчем на каналі був «Вольфсбург — Гент», який відбувся 8 березня 2016 року о 21:30 за Києвом.
2016 року рейтинг телеканалу становив 0,29 %, а частка — 2,20 %. У порівнянні з 2015-м НЛО TV наростив частку на 14 %, а рейтинг — на 12 %.
2017 року частка «НЛО TV» склала 1,43 % з рейтингом 0,21 % (дані Індустріального Телевізійного Комітету, аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 12-е місце серед українських каналів).
2018 року частка «НЛО TV» склала 1,7 % (дані Індустріального Телевізійного Комітету, аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 11-е місце серед українських каналів).
2019 року частка «НЛО TV» склала 1,88 % (за даними системи рейтингів Nielsen), аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 10-е місце серед українських каналів).
2 червня 2020 року почав мовлення у стандарті високої чіткості (HD).
2020 року частка «НЛО TV» склала 1,37 % з рейтингом 0,19 % (дані Індустріального Телевізійного Комітету, аудиторія 18-54 міста 50 тис.+, 11-е місце серед українських каналів).
2021 року частка «НЛО TV» склала 1,07 % з рейтингом 0,13 % (дані системи рейтингів Nielsen, авдиторія 18-54 міста 50 тис.+, 12-е місце серед українських каналів).
11 липня 2022 року кінцевий власник медіахолдингу Рінат Ахметов оголосив про припинення діяльності телеканалів та друкованих ЗМІ «Медіа Групи Україна» та вихід материнської компанії «SCM» з медіа бізнесу, обумовивши це прийняттям закону про деолігархізацію. Всі ліцензії якими володіли телеканали будуть передані у власність держави. Пізніше у медіагрупі прояснили що державі передані тільки ліцензії, які видавала НацРада з питань телебачення та радіомовлення, а активи телеканалів будуть розпродані.З наступного дня, 12 липня, всі телеканали медіагрупи припинили самостійне мовлення і розпочали трансляцію марафону «Єдині новини».
22 липня 2022 року телеканал припинив своє мовлення.
15.05.2024