ГоловнаЕкономікаБізнес

"Київметробуд" виграв аукціон на будівництво метро на Виноградар у Києві

Компанія запропонувала ціну за виконання робіт на 12 млн грн нижчу від очікуваної вартості.

"Київметробуд" виграв аукціон на будівництво метро на Виноградар у Києві
Фото: Макс Требухов

Аукціон на продовження Сирецько-Печерської лінії у бік житлового масиву Виноградар виграла компанія "Київметробуд".

Про це інформує КП "Київський метрополітен".

Згідно з повідомленням, у системі публічних закупівель Prozorro завершено аукціон на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (ділянка від станції "Сирець" до станції "Проспект Правди" з двома станціями ("Мостицька" і "Проспект Правди") і ділянкою вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар" (I черга будівництва)).

"Поки що найнижчу ціну (на 12 млн 214 тисяч гривень нижче від очікуваної вартості) за виконання робіт запропонувало ВАТ "Київметробуд". Відповідно до законодавства розпочато процедуру акцепту", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, техніко-економічне обґрунтування будівництва ділянки Сирецької-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" до житлового масиву Виноградаря передбачає створення ще чотирьох станцій і нового електродепо "Виноградар" протягом майже 9 років.

Ця частина зеленої гілки метро буде проектуватися як лінія дрібного залягання. Її найглибша частина розпочнеться на Сирці на глибині близько 40 метрів і буде поступово наближатися до поверхні в районі станції "Мостицька", яка запланована на перетині вулиць Межової, Білецької і Північно-Сирецької. Наступна станція "Проспект Правди" буде розташована на перехресті проспекту Правди і Межової.

На другому етапі запланована здача в експлуатацію ще однієї станції метро. Третя і остання черга - будівництво четвертої станції і електродепо "Виноградар".

Як повідомлялося, КП "Київський метрополітен" допустило до тендеру на продовження Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар дві компанії - "Інтербудтунель"і " Київметробуд". Заявку "Будівельної компанії "Адамант" відхилили через невідповідність умовам тендерної документації.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram