Комунальне підприємство "Київпастранс" і "Укрзалізниця" звинуватили одне одного в збої роботи міської електрички, через що жителям Троєщини довелося брати вагони штурмом.
У "Київпастрансі" заявили, що графік руху електропоїздів регулюється диспетчерами УЗ, які надають пріоритет у русі швидкісним поїздам, поїздам далекого сполучення і товарним потягам.
Окрім того, підприємство повідомило, що передані "Укрзалізницею" потяги серії ЕР9м постійно вимагають планового і позапланового ремонту, який виконує тільки моторвагонне депо Фастів-1 згідно з чергою.
Однак УЗ вважає, що проблема полягає не в графіку, а в нестачі локомотивних бригад КП "Київпастранс". Через це 22 жовтня на маршрут вийшли тільки сім потягів, а не дев'ять.
"Укрзалізниця" також запропонувала київській владі купити нові електрички замість старих ЕР9м. У такому разі ті потяги, які використовує "Київпастранс", будуть переведені в приміське сполучення.
Нагадаємо, в понеділок вранці жителі Києва зіткнулися з перебоями в розкладі міської електрички, яка курсувала з годинним запізненням. Сподіваючись хоч якось доїхати на роботу і додому, люди почали "штурмувати" прибулу електричку, чіплятися за вагони ззаду і заходити в кабіну машиніста.
Міську електричку в столиці відкрили в серпні 2009 року.