"Укрзалізниці" глобально не вистачає рухомого складу для перевезення вантажів. Про це повідомляє "5 канал".
За словами журналістів, про брак локомотивів для перевезення вантажів уже неодноразово заявляли профільні асоціації: зерновиків, виробників цементу, металургів, хіміків. Однак критична ситуація на залізниці не змінюється для всіх учасників ринку, заявив у парламенті народний депутат Михайло Бондар.
"Це проблема не тільки для шахтарів, енергетиків, це критична проблема абсолютно для всіх вантажовідправників... Відсутність достатньої кількості тягового рухомого складу не дозволяє забезпечити потреб промисловості в транспортних послугах, призводить до суттєвих затримок доставки вантажів, зриву експортних контрактів, недостатнього забезпечення теплоелектростанцій паливом", - заявив нардеп.
Експерти підрахували: зараз на ринку не вистачає близько 150 локомотивів. А ті, що є, постійно потребують ремонту, який теж щоразу затягується через зрив тендерів. Заявлена залізницею купівля 30 локомотивів проблеми не вирішить, йдеться в сюжеті. Залізниці прогнозують колапс.
"Ми наближаємося до третього і четвертого кварталів, коли з'єднуються потоки зернових, які будуть йти на експорт, і залізорудної сировини разом з імпортними вантажопотоками вугілля. Зараз немає жодного пікового сезону по одному з ключових вантажів, а проблеми вже великі", - заявив у сюжеті експерт центру транспортних стратегій Андрій Шкляр.
Для оперативного реагування на галузеві проблеми ініціюється створення постійної комісії при Кабінеті Міністрів, йдеться в матеріалі.