Пропуск вантажних поїздів через перегін Комиш-Зоря - Волноваха минулої суботи знизився до мінімальних значень. Про це повідомив генеральний директор Маріупольського меткомбінату ім. Ілліча Юрій Зінченко.
"Черговий провал на залізничному фронті - минулої доби через Комиш-Зорю пропустили 13 вантажних поїздів! А вже цієї доби пропустили потяг порожніх вагонів власників СНД на ст. Зачатівську, хоча всім відомо, що кількість вхідних навантажених іноземних вагонів на адресу підприємств Маріуполя значно перевищує кількість відвантажених із Маріуполя, тобто вантажовідправників зі ст. Зачатівська можна забезпечити порожніми з Маріуполя", - написав учора топ-менеджер у фейсбуці.
За оцінками Зінченка, через низьку пропускну спроможність ділянки за останні дві доби ММК ім. Ілліча знизить виробництво чавуну щонайменше на 4 тис. тонн.
"З такими темпами "розшивки вузьких місць" на "УЗ" ми скотимося до 3 (а то й менше) млн тонн чавуну на рік. До чого всі інвестиції в модернізацію виробництва, якщо за наявності замовлень, контрактів на постачання необхідної сировини і вільних виробничих потужностей усі наші спроби підняти виробництво впираються в нездатність/небажання "УЗ" забезпечити стабільний пропуск необхідної сировини через залізничний перегін, про проблематику якого ми не втомлюємося повторювати 3 роки", - зазначив він.
Нагадаємо, 25 травня "Укрзалізниця" оголосила про закінчення будівництва перегону Розівка - Зачатівська на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха. Як заявляв тодішній голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Бальчун, це дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 29 пар поїздів, з яких 5 пар - пасажирські. Однак фактично через перегін проходять у середньому 16-17 вантажних поїздів на добу.