Представники гірничодобувної промисловості України сподіваються, що увага прем'єр-міністра країни Володимира Гройсмана до проблеми зловживань під час розподілу вагонів філії Центру транспортної логістики допоможе знизити корупцію в "Укрзалізниці". Про це пише 112.ua.
"Дуже вчасно, спасибі Володимиру Борисовичу Гройсману за увагу до проблеми зловживань у розподілі вагонів ЦТЛ, через що ми вже цього місяця зриваємо навантаження на адресу наших європейських партнерів. Дуже сподіваємося на ефективні кроки нового керівника УЗ (Євгена Кравцова - ред.) для вирішення цієї гострої проблеми з, на жаль, глибоким корінням", - написав Дмитро Шевчик, генеральний директор Центрального гірничо-збагачувального комбінату, на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Як заявив вчора прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, новому керівництву "Укрзалізниці" поставлено завдання розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі.
На непрозорому розподілі вагонів постійно акцентують увагу великі вантажовідправники, через це зриваються контракти, що однозначно негативно впливає і на ведення бізнесу, і на економіку країни.
"Я знаю, що є корупційна система розподілу вагонів. Я поставив завдання новому в.о. керівника "Укрзалізниці" розібратися з цією темою і поставити в цьому питанні крапку. Але потрібно бути об'єктивним: до того рівня, на якому сьогодні перебуває "Укрзалізниця", її доводили не один рік і не одне десятиліття. Вагони віддавали приватникам, вагонів не виробляли, все закуповували втридорога", - сказав прем'єр.
Він підкреслив, що цього року було зроблено багато для стабілізації роботи "Укрзалізниці". "Але і багато чого потрібно зробити. Будівництво нових вагонів - це і робочі місця для українців, і оновлення нашого парку для перевезення вантажів", - уточнив Гройсман.
Прем'єр акцентував, що аналогічні логістичні проблеми існують і в українських морських портах. "У нас сьогодні багато логістичних викликів", - визнав він, додавши, що зупинено падіння економіки, розпочато її відродження і вже можна констатувати зростання "нашого експортного потенціалу".
Нагадаємо, що раніше ЦГЗК заявив про зрив контрактів на постачання залізної руди в Східну Європу через незабезпечення піввагонами УЗ.
У серпні найбільша в Україні гірничо-металургійна група "Метінвест" звернулася до в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова з проханням сприяти в ухваленні негайних заходів для забезпечення гірничо-збагачувальних комбінатів (ГЗК) вагонами Центру транспортної логістики (ЦТЛ) в запланованому обсязі.