Зокрема 2016 року компанія КИЇВЕНЕРГО запропонувала киянам цілу низку інноваційних сервісів, покликаних спростити вирішення комунальних питань. Компанія, від якої, до слова, залежить не тільки світло і тепло в наших квартирах, а й функціонування всієї столиці, зробила серйозний крок назустріч своїм клієнтам.
Цього року запрацював Особистий кабінет тепла і гарячої води на сайті компанії. Такий сервіс дає можливість передати покази лічильників, переглянути статистику свого споживання і платежів, проконтролювати покази будинкового лічильника теплової енергії та оплатити гарячу воду і опалення через інтернет. Переваги Особистого кабінету тепла і гарячої води вже оцінили понад 130 тисяч його активних користувачів. А в Особистому кабінеті електроенергії, який функціонує з 2014 року, станом на початок грудня було зареєстровано понад 456 тисяч клієнтів.
Також компанія запустила мобільний додаток, який можна безкоштовно завантажити з PlayMarket. Додаток дозволить внести покази й оплатити спожиту електроенергію, використовуючи будь-який пристрій на базі Android.
Істотно розширилися можливості контакт-центру КИЇВЕНЕРГО - завдяки модернізації програмного забезпечення і значного розширення штату операторів. Варто відзначити і вдосконалення автоматичного меню. Тепер передати покази лічильника електроенергії по телефону можна в тоновому режимі без участі оператора.
Щоб киянам було простіше потрапити в центр обслуговування клієнтів, час роботи центрів продовжено, а центри на вул. Маршала Тимошенка, 18, Жилянській, 83/53, Драгоманова, 40-з і Закревського, 14 відчинені також і по суботах.
Розвивають у компанії і сервіс попереднього запису, який дає можливість заздалегідь спланувати візит до сервісного центру. Записатися на прийом до спеціаліста можна онлайн, вибравши зручний час візиту.
Зупинятися на досягнутому Київенерго не збирається. У компанії планують і наступного року розвивати сервіси, які допоможуть зробити життя киян комфортнішим.