Усі готуються до Нового року! WebPromoExperts теж! На честь новорічних свят дарує 50% знижки НА ВСІ курси академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Вирішуйте, акція діє до 30 грудня. Тим паче, що тренд - вчитися і підвищувати кваліфікацію дивовижно стійкий і залишиться актуальним у 2017-му.
Керівник академії, інтернет-маркетолог, викладач і практик Антон Воронюк вирішив поділитися своїм баченням тих трендів інтернет-маркетингу, які були актуальними у 2016-му і тільки подужчають у 2017-му.
Виділимо найголовніший і основний тренд, актуальний для будь-якого бізнесу в усіх нішах. Це:
1. Зростання рівня конкуренції у всіх нішах
За умов високого рівня конкуренції рятувальнику бізнесу, маркетологу'2017 доведеться скерувати свою роботу на те, щоб адаптуватися до падіння важливих маркетингових показників, знайти джерела трафіку для оптимізації, знайти нові джерела.
А як там SEO, чи не "помре" воно вкотре в новому році? Ні! Ось вам коротко:
Тренди SEO
2. Поляризація
3. Боротьба з посиланнями
4. Акцент на мобайл
5. Перехід на https
Тренди контекстної реклами
6. Агресивна політика захоплення місця у видачі
7. Робота з аудиторіями - списки ремаркетингу за базою, Яндекс Аудиторії, Google Customer Match
8. Акцент на вимірність медійної та відеореклами - асоційовані і відкладені конверсії Google Analytics і Яндекс Метрики. Brand Lift для YouTube
9. Поліпшення роботи автоматичних стратегій
10. Зміщення бюджетів у медійні інструменти
Тренди SMM
11. Відео рулить
12. Онлайн-трансляції на Facebook
13. Instagram продає
14. Робота з аудиторіями найефективніша.
15. Нашестя месенджерів
16. Social Fishing і боротьба з ним
17. Push-повідомлення - окремий тренд для робочого столу і мобайлу. Перейшов із 2016-го у 2017-й.
Повна тренд-версія статті у блозі WebPromoExperts - вивчіть і впроваджуйте те, до чого придивляєтеся.
Вам може бути ще цікаво: Чому сторітелінг продає? Вчимося розповідати цікаві історії.