Китайський онлайн-портал туристичних послуг Ctrip.com придбав сервіс для пошуку авіаквитків Skyscanner. Операція обійшлася компанії в $1,74 млрд, повідомляє The Guardian.
Сервіс Skyscanner дозволяє шукати дешеві авіаквитки, а також порівнювати ціни з різних туристичних сайтів на літаки, готелі і прокат автомобілів. Сайт щомісяця відвідують близько 60 млн активних користувачів. Він доступний більш ніж на 30 мовах світу.
Видання зазначає, що нинішня команда співробітників Skyscanner продовжить свою роботу в компанії. Вона буде самостійно управляти сервісом після закриття угоди наприкінці року.
Тим часом європейський лоукостер Ryanair 23 листопада анонсував появу безкоштовних авіаквитків. За словами глави компанії Майкла О'Лірі, у разі появи безкоштовних квитків усі рейси будуть заповнені і компанія буде отримувати гроші, "ділячи з аеропортами виручку, отриману від пасажирів, які роблять покупки в магазинах аеропортів", пише The Guardian.