Виставкова зона облаштована таким чином, що відвідувачам представлять компанії різних напрямків - фінансові послуги, логістика, фулфілмент, маркетингове просування, моніторинг інформаційного поля, реклама, розробка платформ, хмарні технології. Всього за один день учасники зможуть зустрітися з усіма провідними українськими компаніями, познайомитися з їх оновленими рішеннями й особисто протестувати новинки.
Для тих, хто тільки планує відкриття інтернет-магазину, E-congress 2016 дасть можливість не тільки познайомитися з основними тенденціями ринку, але і підібрати все для запуску проекту - від платформи для створення сайту до логістичного оператора.
Своєю думкою про участь у майбутньому конгресі, поділилася компанія ZAMMLER. «Сьогодні для успіху будь-якої компанії важливо знати потреби клієнтів і враховувати їхні побажання в своїй роботі. Можу з упевненістю сказати, що наша компанія з цим завданням успішно справляється. ZAMMLER FULFILLMENT - одна з небагатьох на українському e-commerce ринку, яка відреагувала на попит клієнтів і запропонувала послугу фулфілмент високої якості. Для нас участь в Ukrainian E-Commerce Congress 2016 - це насамперед можливість більше розповісти про цю послугу, продемонструвати свої досягнення, а також почути відгуки нинішніх і потенційних клієнтів, адже саме їхня думка - орієнтир у нашій роботі», - повідомив керівник проекту FULFILLMENT Віталій Леонов.
На виставці будуть присутні: Нова пошта, Meest Express, Denka Logistics, Укрпошта, Державні закупівлі.Онлайн, Головний сервісний центр МВД, SIFT, YARCHE, Facemail, Fondy, ICS – International Courier Service, Partner Trade, Seomarket, Sunny, KAPELOU, Softinvest, lifecell, HUBBER, ZAMMLER, Promodo, Ліга Закон, Fred&Fresh, Fondy, Хорошоп, 1-С Бітрикс, Ін-Тайм, Torgbiz, ZRUCHNA, UaPay, Bodo, ILS – Innovative Logistics Solutions, UStudio.
Генеральний партнер – «Нова пошта».
Партнери – «Держзакупівлі. Онлайн», «Укрпошта», Meest Express, Deloitte.
Інформаційний партнер – LB.ua.
Докладніше про конгресс - http://e-congress.com.ua