ГоловнаЕкономікаБізнес

Персонажі мультфільмів "Як козаки..." стали обличчям ProZorro

Тур виконує роль представника бізнесу, Грай - замовника, Око - громадського активіста.

Персонажі мультфільмів "Як козаки..." Око, Грай і Тур стали обличчям ProZorro, повідомляють на сайті електронної системи державних тендерів.

"У регіональній рекламній кампанії ProZorro використовується антигерой - Хабармен Семен, який уособлює корупцію і непрозорість старих "паперових" закупівель. Тепер у комунікації ProZorro з'явилися і свої позитивні герої - відома трійця Ого, Грай і Тур. Кожному з героїв виділено певну роль - представили цілу групу користувачів електронної системи: державного замовника, представника бізнесу і громадськості", - йдеться в релізі.

Тур виконує роль представника бізнесу, Грай - замовника, Око - громадського активіста.

За словами заступника міністра економіки Максима Нефьодова, зараз відбувається інтеграція образів "Козаків" у маркетингову активність, інформаційні матеріали і сайт ProZorro. "Найближчим часом ви дізнаєтеся про те, як козаки публічні закупівлі реформували", - пожартував він.

Комунікаційний проект за участю персонажів мультсеріалу "Козаки" реалізують спільно з власниками прав на персонажів мультфільмів про козаків - ліцензійним агентством UDC.

Нагадаємо, "Козаки" - серія мультиплікаційних фільмів, знятих у СРСР на українській кіностудії "Київнаукфільм" режисером Володимиром Дахном. Зараз знімають продовження мультсеріалу про козаків.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram