Що таке маркетплейс
Маркетплейс, або прайс-агрегатор - це портал, на якому зібрано інформацію про товари і ціни від безлічі інтернет-магазинів. При цьому він має функції найбільш просунутих інтернет-магазинів: сортування товару за категоріями, фільтри добору, опис, відгуки покупців. А головна відмінність у тому, що прайс-агрегатор сам нічого не продає - він лише відправляє покупця на сайт магазину для оформлення замовлення.
Приклад такого типу майданчиків - сервіс MagaZilla, в якому представлена інформація більш ніж 1000 інтернет-магазинів. Подивимося, як виглядає процес купівлі на прикладі такого технічно складного товару, як ноутбук.
Вибір товару за лічені хвилини
Для початку зайдемо в розділ «Ноутбуки» з головної сторінки. Ліворуч ми бачимо основні фільтри добору за виробником, типом пристрою (класичний ноутбук, ультрабук, трансформер), розміром діагоналі екрана. Припустімо, ми шукаємо простий апарат для інтернет-серфінгу, тому вибираємо тип «Нетбуки».
За допомогою розширеного добору можемо виставити потрібні технічні характеристики: процесор, тактова частота, тип відеокарти і т. ін. Зверніть увагу, що сервіс не просто виводить на екран відповідні моделі, а й указує наявні варіанти збірки, які можуть відрізнятися типом процесора, об'ємом ОЗП або жорсткого диска. За допомогою опції «Додати для порівняння» ми можемо вивести на окремій сторінці потрібні моделі у вигляді порівняльної таблиці. А кнопка «Порівняти ціни» виведе список магазинів, у яких продається конкретна модель із зазначенням вартості.
Тепер нам залишається тільки вибрати за ціною потрібну пропозицію і перейти безпосередньо на сторінку товару на сайті магазину. На весь процес добору пішли лічені хвилини. Уявіть, скільки можна було витратити часу, якби ми відвідували кожен сайт магазину окремо! Саме тому маркетплейси набувають широкої популярності в усьому світі і обіцяють стати одним з найпоширеніших способів покупок у майбутньому.