Телевізійна реклама на провідних українських каналах 2013 року подорожчає.
Так, група StarLightMedia (канали СТБ, ICTV, "Новий канал", М1) оголосила, що з наступного року охочим розмістити рекламу на її каналах доведеться платити на 30-40% більше, пише "КоммерсантЪ-Украина".
Навіть якщо контракт буде підписано до кінця цього року, зростання цін на рекламу становитиме 20%.
Підвищаться ціни і на каналах груп "1+1" та "Медіа Група Україна", оскільки продавець реклами "Студія Медіа Альянс" скасує бонусну програму для великих рекламодавців, за якою при замовленні на 5 млн грн клієнт отримував безкоштовно ще до 30% обсягу рекламного часу.
Обсяг ринку телереклами 2012 року оцінюють на рівні 3,3-3,4 млрд грн. Завдяки підвищенню цін він може зрости наступного року на 10-25%.
Нагадаємо, 2011 року реклама принесла телеканалам понад 3,4 млрд грн (без податків). За минулий рік ринок зріс майже на третину.