Компанія Samsung використовувала у своїй рекламі смартфона Galaxy S III новинку від Apple смартфон iPhone 5.
Про це пише видання Digital Trends
Під слоганом "Не потрібно бути генієм" порівнюються характеристики двох пристроїв, причому продукція Samsung у порівнянні виграє. Сам слоган обіграє політику Apple, згідно з якою консультантів у магазинах і віртуальних помічників в App Store називають "геніями".
Як зазначає видання, порівняння Galaxy S III та iPhone 5 вийшло одностороннім зі зрозумілих причин. Зокрема, творці реклами "забули" згадати такі характеристики нового пристрою Apple, як FaceTime, iCloud і інтеграція з iTunes. Окрім того, платформа Android 4.0, на якій працює Galaxy, випущено вже рік тому, а застосована в iPhone iOS 6.0 - зовсім нова.
Реклама Samsung повинна вийти в друкованій пресі вже в неділю, 16 вересня, проте в яких саме виданнях, поки що невідомо, зазначає Apple insider.
У мережі вже з'явилися пародії на рекламу Galaxy S III, виконані шанувальниками Apple. В одній із них слоган замінено на "Не погоджуйтеся на дешевий пластик", а список достоїнств iPhone 5 удвічі більший за характеристики Galaxy.
Нагадаємо, в серпні 2012 року Apple виграла в американському суді патентний спір із Samsung. Південнокорейській компанії доведеться виплатити компенсацію в розмірі 1,05 мільярда доларів за порушення патентів. У вересні Apple вирішила додати смартфони Samsung Galaxy S III, Verizon Galaxy S III, Galaxy Note і Galaxy Note 10.1 до списку пристроїв, продаж яких має бути заборонено у зв'язку з порушенням патентів.