Частка планшетних комп'ютерів на ринку збільшується і, відповідно, скорочується частка нетбуків.
До такого висновку дійшли в мережі магазинів електроніки "Цитрус", повідомляє кореспондент "proIT".
Вивчивши дані компаній GFK, Gartner, NDP, свої власні, а також дані сервісу "Яндекс.Маркет" за 2010-2012 роки, у "Цитрусі" припустили, що вже через рік користувачі взагалі забудуть про категорію нетбуків, як це вже сталося свого часу з КПК.
"Ми прогнозуємо продажі в Україні планшетів протягом нинішнього періодіу Back to School (з 15 серпня по 15 вересня - Ред.) на рівні 27 тисяч штук супроти 9 тисяч нетбуків. Ті, хто потребував недорогого мобільного рішення, остаточно зроблять свій вибір на користь планшетів, тому вони зручніші, а потужна батарея і низьке енергоспоживання дозволяють користувачеві зробити набагато більше, ніж звичний ноутбук", - вважає директор з маркетингу "Цитрус" Віктор Шолошенко.
У "Цитрусі" додають, що з появою планшетів попит на ноутбуки також зменшився, він зберігся переважно на дорогі та "просунуті" моделі. Приміром, якщо в травні 2011 р. середня вартість ноутбука становила близько 4 392 грн, то в травні 2012 року вона сягнула 4 686 грн.