"Газпром" зареєстрував два свої товарні знаки - графічний логотип і назву - в Мексиці. Інформація про це з'явилася у звіті компанії за перше півріччя.
У Мексиці в "Газпрому" наразі немає проектів, пов'язаних із видобутком, а товарні знаки було зареєстровано "з перспективою на майбутнє", зазначили в компанії.
"Газпром" цікавиться ринком Мексики 2005 року. Тоді голова компанії Олексій Міллер вів переговори з держкомпанією Petroleos Mexicanos (Pemex) про постачання російського СПГ у цю країну з подальшим транспортуванням у США. Тоді ж сторони почали обговорювати взаємодію з розвитку газової інфраструктури в Мексиці і щодо спільної діяльності в галузі розвідки та розробки газових родовищ, у тому числі на шельфі Мексиканської затоки. Наразі Gazprom Global LNG має довгострокові права на використання регазифікаційних і транспортних потужностей терміналу Costa Azul на західному узбережжі Мексики.
Підтверджені запаси газу в Мексиці за останні десять років різко знизилися. З 2001-го по 2011 рік вони зменшилися вдвічі, до 400 млрд куб. м. І хоча його видобуток кілька років зростав, торік він упав до 52,5 млрд куб. м. При цьому споживання газу зросло за десятиліття на 26,8 млрд куб. м і становило минулого року 68,9 млрд куб. м. Різниця покривається за рахунок імпорту із США та низки інших країн.
Нагадаємо, "Газпром" хоче збільшити частку зрідженого газу в експорті.