Лист американської Halliburton на захист багатомільярдних державних закупівель "Нафтогазу" (т.зв. "вишка Бойка") породжує нові й нові питання, а не розвіює сумніви. Про це в статті на BNE пише журналіст Грехем Стек. LB.ua наводить переклад матеріалу на своїх сторінках.
Лист Halliburton, який цитував "Нафтогаз", написано поганою англійською мовою і він містить орфографічні та фактичні помилки. Проте в Halliburton підтвердили його справжність. У листі сказано, що Halliburton найняла для проведення оцінки тендера компанію Marine Surveyors Incorporated, яка включає в себе команду під керівництвом капітана Майкла Баррі. Але журналіст доводить, що Баррі працював один і що ніякої Marine Surveyors Incorporated не існує.
До того ж у листі сказано, що оцінка витрат британської компанії Highway Investment, яка перемогла в тендері "Нафтогазу", чомусь робилася за даними компанії-продавця. Також у листі йдеться про проведення інженерних робіт для перевезення бурової платформи через Босфор у Чорне море, хоча сам лист написано до проведення цих робіт (лист датовано листопадом 2011 року, роботи відбулися взимку). А Майкл Баррі, на оцінку якого посилається Halliburton, взагалі відвідав бурову установку у квітні 2012 року.
Нагадаємо, 2011 року національна енергетична компанія "Нафтогаз України" придбала плавучу бурову установку майже за $400 млн у британської компанії-посередника Highway Investment, яка придбала ту саму установку всього за $248,5 млн у норвезької Seadrill.