Українське держпідприємство "Івченко-Прогрес" розраховує отримати від розробника і виробника навчально-бойових літаків Як-130 - російської корпорації "Іркутськ" - технічне завдання на двигун зі збільшеною тягою для експортного варіанту навчально-бойового літака Як-130.
Як повідомляє РИА "Новости", про це сказав журналістам генеральний конструктор ДП "Івченко-Прогрес" Ігор Кравченко.
"Модернізація двигуна Аі-222-28 - це нормальний процес, так у всьому світі робиться. Це буде більш потужна модифікація двигуна з тягою 2.800 замість 2.500 кінських сил, що застосовується зараз. Модернізація, безумовно, поліпшить експортний потенціал літаків Як-130", - сказав Кравченко.
За його словами, "Івченко-Прогрес" розраховує отримати від Росії технічне завдання на розробку такої модифікації.
"До нас на підприємство приїздив глава корпорації "Іркутськ" Федоров Олексій Інокентійович. Домовилися, що справа вигідна і доцільна. Росія видасть нам ТЗ. Після того, як воно буде видано, ми розраховуємо приступити до цього двигуна. Думаю, що через три роки точно ця модифікація пройде випробування - це нормальний термін", - сказав Кравченко.
Він підкреслив, що у підприємства є всі можливості для того, щоб збільшити тягу двигунів для експортного варіанту літака Як-130.
Як-130, розроблений ОКБ імені Яковлєва, дозволяє на найсучаснішому рівні навчати і підвищувати кваліфікацію льотчиків російських і зарубіжних бойових літаків покоління "4 +" і "5". Літак є основним компонентом навчально-тренувального комплексу, що включає інтегровану систему об'єктивного контролю, навчальні комп'ютерні класи, пілотажні і спеціалізовані тренажери.