Нові правила надання та отримання телекомунікаційних послуг сьогодні набули чинності після публікації в "Урядовому кур'єрі". Серед іншого, вони забороняють операторам нав'язувати послуги або підключати їх автоматично.
Загалом документ конкретизує вимоги для загальнодоступних послуг і встановлює уніфіковані вимоги, які не залежать від виду послуг і способу їх надання.
Велику увагу в правилах приділено питанням захисту прав споживачів і конкретизації обов'язків операторів і провайдерів телекомунікацій під час надання телекомунікаційних послуг.
Окрім того, згідно з документом, оператори будуть зобов'язані до початку надання послуги інформувати споживача про її найменування і тариф. А після отримання послуги компанія повинна повідомити клієнта, скільки грошей у нього було списано з рахунку. Правилами також передбачено: якщо абонент не замовляв додаткової послуги, то оператор не може її нав'язувати або надавати автоматично, а потім змушувати відмовлятися від неї.
Також мобільні оператори тепер повинні вказувати час, упродовж якого тариф не змінюватиметься, а після цього терміну зобов'язані попереджати кожного абонента про зміну умов.
Нагадаємо, попередні правила було затверджено 2005 року.