Сьогодні стало відомо результати конкурсу на найкращий антилоготип Києва.
Про це йдеться в прес-релізі Центру сучасного антимистецтва.
Найбільшу кількість голосів набрала робота, створена художником із російського міста Барнаул Іваном Румовим.
"Іван ніколи не був у Києві, але чудово охарактеризував те, що відбувається в ньому. Напевно, це пов'язано з тим, що проблеми в наших сусідів такі самі", - розповіли в Центрі сучасного антимистецтва.
Згідно з повідомленням Центру, офіційний конкурс проходив масштабно, але викликав стільки критики та обговорень, що визначити єдиний символ городянам так і не вдалося. У зв'язку з цим вирішили провести альтернативний конкурс на найкращий туристичний логотип Києва.
Вибрати логотип могли відвідувачі соціальних мереж, упродовж декількох тижнів вони віддавали свої голоси за вподобаний варіант.
Нагадаємо, офіційний конкурс на найкращий логотип Києва завершився 6 березня 2012 року, після чого між авторами різних представлених на конкурсі проектів розгорілися суперечки. Голова комісії Київської міської ради з питань культури та туризму Олександр Бригінець заявляв, що логотип Києва було обрано за рік до початку голосування. У підсумку логотип Києва вирішили обирати в три тури.