Спрощене надання українського паспорта може стати імпульсом до початку масштабних змін, але не замінить комплексні політики.
Те, що громади отримали більше грошей, ще не означає, що транспортний склад у місті оновиться, а ті ненависні ями нарешті залатають. Але проблема тут не в реформі.
Як представники новообраної місцевої влади планують свої бюджети на 2021 рік і наскільки добре це у них виходить.
Прізвища керівників СБУ змінюються, але незмінним залишається небажання реформувати службу навіть попри очевидну потребу.
Виборчі програми – це єдина можливість перевірити, чи серйозно ставляться політики до своїх обіцянок та чи розуміють, які насправді повноваження мають органи місцевого самоврядування…
Перше, на що варто звернути увагу, ухвалюючи рішення, за кого проголосувати, – чи відповідають передвиборчі обіцянки кандидатів повноваженням місцевої влади.
Чи здійснюють чинні обранці на місцях політику із розвитку якісної інфраструктури у місті чи просто показують видимість діяльності напередодні виборів?
Хоча мешканці міст не відчувають погіршення стану довкілля тут і тепер, шкідливі речовини впливають на скорочення тривалості життя. Місцева влада може цьому зарадити.
Там, де місцеві управлінці підійшли до цього питання сумлінно, НСЗУ нарахувала медзакладам збільшене фінансування в 2020 році.
Частка видатків на освіту з бюджетів обласних центрів не завжди означає ефективну освітню політику на місцях і покращення рівня освіченості громадян.