Рівень довіри росіян до телевізійної інформації впав до історичного мінімуму.
Про це повідомляє "РБК daily" з посиланням на дослідження компанії Synovate Comcon.
Так, за підсумками 2011 року тільки 35% населення Росії вважають телебачення об'єктивним медіа.
За 2011 рік кількість росіян, які довіряють телевізору, скоротилася на 5% - роком раніше цей показник становив 40%. Водночас рівень довіри до журналів 2011 року вперше перевищив рівень довіри до ТБ і становив 36%. Рівень довіри до газет з 2010 по 2011 рік піднявся на 1% - до 35%.
Найоб'єктивнішим медіаджерелом, як з'ясувала Synovate Comcon, 2011 року росіяни визнали Інтернет - йому довіряють 40% населення країни. Такий показник також став історичним рекордом.
Найнижчий рівень довіри телебаченню було зафіксовано у віковій групі від 20 до 54 років - 33%. Серед молодих людей до 20 років та пенсіонерів телебаченню довіряють 37%. Інтернету найбільше довіряють молоді люди від 16 до 19 років (серед них цей показник становив 47%), а найменше - люди старше за 35 років (36%).
Водночас, за даними АКАР, телебачення як і раніше є найпопулярнішим медіа серед рекламодавців. Частка телебачення на рекламному ринку становить 2011 року 49,7%, а розмір доходів досяг 131 мільярдів рублів. Частка інтернету зросла з 2010 по 2011 рік з 12,2 до 15,9%. Всього рекламодавці вклали в інтернет минулого року 41,8 мільярда рублів.