Неготовність українців платити за супутникове телебачення призводить до того, що обсяг цього ринку в десятки разів менший, аніж у сусідніх Росії та Польщі.
"95% наших користувачів не готові платити гроші та використовують безкоштовне супутникове телебачення. В підсумку, обсяг ринку України в грошах становить усього $ 35 млн. Тоді як у сусідній Польщі - понад $ 1 млрд, а в Росії $ 0,5 млрд", - розповіли виданню IT-Expert у держпідприємстві "Укркосмос".
Водночас у відомстві відзначили, що вітчизняний ринок має величезний потенціал, а перспективи пов'язують із розвитком супутникового телебачення, інтернет-доступом, а також відомчим супутниковим зв'язком.
А посилення позицій України в секторі пов'язують із запуском першого національного супутника "Либідь"."Супутник забезпечуватиме роботу 30 транспондерів у діапазоні частот Ku для надання послуг супутникового телебачення, широкосмугового доступу і зв'язку VSAT у трьох регіонах: Центральній і Східній Європі, включаючи Туреччину, Центральній і Західній Африці, Індії", - додали у відомстві.
Нагадаємо, Україна отримала місце на орбіті для свого першого телекомунікаційного супутника через 20 років після початку робіт над його створенням.