Компанії Yahoo! і Facebook у п'ятницю, 6 липня, оголосили про стратегічну співпрацю в галузі реклами та про відмову від взаємних позовів з приводу використання патентів. Офіційне повідомлення про домовленості опубліковано на сайті Facebook.
Відповідно до угоди, компанії домовилися видати одна одній ліцензії на спірні патенти, а також співпрацювати у сфері реалізації реклами. Окрім цього, угода передбачає тіснішу інтеграцію сервісів двох інтернет-гігантів.
Так звана "патентна війна" між Yahoo! і Facebook розпочалася в березні 2012 року. Тоді Yahoo! подала позов проти соціальної мережі, звинувативши її в неправомірному використанні технологій показів інтернет-реклами і налаштувань персоналізації.
У квітні 2012 року Facebook подала зустрічний патентний позов проти Yahoo!, заявивши про нелегальність головної сторінки пошукача, а також фотохостингу Flickr і технології, що відповідає за індивідуальну добірку новин для користувачів. Окрім цього, Facebook вимагала визнати недійсним позов Yahoo! і заборонити подавати такі позови в майбутньому.
Як раніше повідомляло видання All Things Digital, переговори про патентне "перемир'я" між компаніями почалися у травні 2012 року, незабаром після відставки генерального директора Yahoo! Скотта Томпсона. За даними видання, позиваючись проти Facebook, Томпсон планував отримати для Yahoo! кілька мільярдів доларів, проте нове керівництво компанії не повважало таку стратегію прийнятною.