Знайдений бортовий самописець російського літака Sukhoi SuprJet100 (SSJ-100), який зазнав аварії в Індонезії, сильно обгорів, але модуль пам'яті не пошкоджено. Про це повідомляє прес-служба Міністерства промисловості та торгівлі РФ з посиланням на слова заступника глави відомства Юрія Слюсаря. Як наголошують, уже почалася процедура розшифровки, на якій присутній Ю.Слюсарь.
У міністерстві також повідомили, що наразі неможливо точно сказати, скільки часу займе розшифровка.
Сьогодні раніше прес-служба Міністерства промисловості і торгівлі РФ повідомила, що виявлений на місці катастрофи літака Sukhoi SuperJet-100 в Індонезії "чорний ящик" передали фахівцям для розшифровки. "Сьогодні вранці під час спільних пошуково-рятувальних робіт МНС Росії та Індонезії на місці катастрофи авіалайнера SSJ 100 було виявлено бортовий самописець. Його передано комісії з розслідування, де вже розпочали розшифровку", - навела прес-служба відомства слова заступника глави Мінпромторгу РФ Ю.Слюсаря.
"Чорний ящик", записи з якого можуть пролити світло на обставини аварії, виявлено у районі хвоста літака, що розбився, на дні ущелини, глибина якої сягала близько 500 м.
Раніше глава Національної комісії з безпеки Татанг Курніаді повідомив, що аналіз інформації "чорного ящика" проведуть індонезійські експерти.
Російський літак SSJ-100 зазнав аварії 9 травня 2012 року в Індонезії під час демонстраційного польоту. Місце його падіння виявлено 10 травня ц. р. неподалік Джакарти в важкодоступній місцевості схилу гори Салака на висоті 1 тис. 500 м. На борту літака перебували 45 осіб, серед них 35 індонезійських громадян - представників індонезійських авіакомпаній, а також 8 громадян Росії. Також на борту були громадянин Франції та громадянин США.
Sukhoi SuperJet-100 - регіональний літак нового покоління, розроблений і вироблений компанією ЗАТ "Цивільні літаки Сухого" за участю Alenia Aeronautica. Сімейство літака Sukhoi SuperJet-100 розраховане на дальність польоту до 4 тис. 400 км. Воно складається з двох літаків пасажиромісткістю 75 (модифікація RRJ-75В) і 95 крісел (RRJ-95B). Передбачають, що SSJ-100 замінить застарілі Ту-134, Як-42 та інші регіональні судна. Перший серійний SSJ-100 було поставлено вірменській авіакомпанії "Армавіа" 19 квітня 2011 р. Нині 7 літаків Sukhoi SuperJet-100 експлуатує ВАТ "Аерофлот - російські авіалінії" й один - вірменська авіакомпанія "Армавіа". Крім того, контракт на поставку літаків SSJ-100 мають індонезійські авіакомпанії, зокрема Sky Aviation (12 літаків) і Kartika Airlines (30 літаків).